måndag 16 november 2015

Burpees for Paris

Leta upp Gjuteriet CrossFit på Facebook och deltag i detta event. 
T skapade ett event i Gjuteriet CrossFits namn ”Burpees for Paris” och delade det med hela Sverige. Givetvis hade vi detta som ett av momenten på klassen igår. 
132 burpees för offren i Paris.

Vi värmde upp med bl.a. 53 burpees också.. så att vi hitta rätt i övningen liksom..
Jag var klar på 8:09 med mina.
Och tro mig, min kropp mår som den förtjänar.

Att inte tränat på tre veckor och kasta mig in för att göra burpees har gjort att mina armar knappt har gått att böja. Muskelfästet vid armbågen på båda armarna har liksom blivit kaputt. I natt när jag sovit så har jag vaknat varje gång jag försökt röra armarna.. Hahah.. vilken jäkla syn det måste varit. Men jag vet ju att det går över, detta gör mig bara starkare så är det ju. Kroppen reparerar mig så att det håller bättre nästa gång. Och jag ska ju inte klaga, detta var nog en walk in the park i förhållande till vad folk fick utstå i fredags i Paris.

RIP alla offer för IS terrordåd över hela världen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar