onsdag 18 november 2015

Jag är nog ganska rolig ändå..

..eller så har jag bara en skruvad humor och ett väldigt ironiskt sätt. Framförallt när jag är bland folk jag aldrig träffat. Tycker det är kul med psykologi liksom. Känner man mig vet man (eller kanske inte..) när jag är allvarlig och när jag skojar.

Jag vet att det kan vara en dålig sida hos mig, men jag tycker det är så tråkigt med stela och korrekta dialoger. Det blir liksom mycket roligare om man försöker skoja till det..
Givetvis blir det ganska awkward när jag måste förklara mig ur ett 'pinsamt' läge och plötsligt känns det inte alls roligt. Men det är ju inte mitt fel, det är den andre som är trög ;)

Hur som haver så sitter jag här och skrattar åt mig själv, har gått tillbaka till gamla inlägg och läst.
Ja, jag är ganska kul och ja, jag har lite för mycket fritid idag.

Och så hittade jag en blogg som jag hjälpte en 9åring med när han var sjuk. Nu snackar vi humor. Fast han fattade nog inte det då och nu när han är 15 tycker han att jag ska radera den helt.
Men o'nej. Dessa texter ska jag göra något kul med, han ska väl gifta sig någon gång.

Delar med mig av ett litet utdrag ur denna blogg. Pojken var livrädd för 'Knuttar' som barn..
Enjoy!

Watch out for Knuttar!

HELLO HI STRAWBERRY PIE! Today is a good day so far but my throat hurts. Maybe there's a cold trying to catch. And why say catch? I mean it's not like there's a big lump of snot chasing me. That would be more disgusting than scary anyway. I'm not really scared of anything but "knuttar" as they say in sweden. That's big scary men with beard wearing leather and they ride big motorcycles that are so loud your internal organs explodes and you shit them out screaming for your life. I hate them.

Most of them are murderers or almost murderes. No one really knows why because the government has never performed a autopsy on a knutte because other knuttar take them and burn the body before the government gets there. They leave no trace. They're kinda cunning those knuttar.

Long time ago about 10 years ago before I was borned it was alot worse than today. The knuttar almost succeeded to take over the white house but Bill clinton stopped them. He made them live outside town and made them put mufflers on their bikes. You see back then their bikes were even louder than today.

Clinton was a good guy who tried to make this country and its people happy. He had a girlfriend that wasn't his wife and that really pissed some people off. Many women were pissed on Clinton because he destryed his girlfriend's new blue dress. Women hates when men destroy their clothes. If you're married you can't have a girlfriend too. But Clinton did good for this country and made knuttar live in slum areas outside town.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar