lördag 14 maj 2011

jag är nog lite som alla andra ändå..

Fast ändå inte.. Jag menar det här spektaklet med Eurovision Song Contest.. Nu är det inte som det var förr med att bänka sig i soffan med chips och gotte.. no no.. här blir det direkt i datorn medan jag pysslar med annat.. Tycker det har blivit såååååå förbannat dåligt, eller så är det jag som blivit äldre.. :)
Mamma och jag har iaf tagit tre nummer var helt random.. Hon tog 4, 7 & 9 och jag 21, 23 & 25 så får vi se vem som lyckast placera sig högst! Vi har inte utsatt något pris dock.. men vi får la se vad vi hittar på :)
Länderna som vi har som "random favoriter" är Danmark, Frankrike & Tyskland mot Spanien, Schweiz och UK för mig.. Har absolut iiiiiiingen aning om hur någon av dem låter, så det blir spännande. Haha.. återkommer imorgon med resultaten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar