lördag 30 april 2011

fredag, igen...??!!

Oj oj ooojjj vad tiden rusar iväg, redan fredag, och ändå så tycker jag denna veckan har varit superlång!!
Sist jag skrev var en sen kväll. Men jag måste erkänna att det var inte så läskigt att ha en "utbildningschef" med i bilen som jag trott. Det jobbigaste var att jag mådde skit, riktigt ont i magen, mådde illa samt feber så jag kunde inte vara så knivskarp som jag hade önskat att jag kunde vara. Tyvärr. Jag hatar verkligen att må så. Det var ju en utbildningsdag där vi fältare tillsammans med vår chef, säljledare samt utbildare skulle ha en riktigt trevlig dag. Men så sabbar jag allt.. kändes det som i alla fall. Hur som helst så avvek jag från restaurangen där vi avslutade kvällen vid halv tio (de andra hade väl hängt i till typ två..) Shit vad jag är tråkig!!
...lördag morgon...oooops.. jag somnade visst med datorn på magen igår.. haha.. vilken skräll..not!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar