tisdag 26 april 2011

prestationsångest..?

Imorgon skall jag ha en chef med mig i bilen som skall följa med mig till kunder för att kolla av mig hur jag jobbar.. Brukar aldrig vara nervös, men jag tror att det är så jag känner mig just nu. Jag gör inget bra jobb när jag har någon med mig, men det är bara att gilla läget..
Hade bokat upp ett par kunder, men då vi skall träffas på ett fik (som är min kund) tänkte jag passa på att boka in den kunden. Tyvärr gick det sådär, trodde att det skulle vara mer enkelt att flytta fram kunderna typ en timme, men tji fick jag.. Så nu har jag endast två bok, so far.. Bättre än inga, eller?
Var så rysligt trött när jag kom hem från stallet. Red för Karolina idag, bitvis gick det toppen, men vi (jag och Maestro) har en  lång väg att gå.. Hur som haver så bryggde jag starkt kaffe som jag bälgade i mig, käkade yogurt med försk mango och blåbär, drack en cola och åt lite godis. Och tänka sig, sugar rushen kom faktiskt. Fick gjort en liten research på de tu jag skal besöka imorgon..sen så fastnade jag i Zuma Bliz på FB
Får se om jag lyckas somna snart, skall ju upp ubertidigt imorgon..

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar