tisdag 26 april 2011

tisdag och tillbaka till verkligheten

Så snabbt dagarna går när man är ledig.. Men solen skiner och händerna har slutat värka så det är bara att köra på :)
Härligt att det är Varberg som jag jobbar med nu, ja till mitten av Maj faktiskt. Visserligen (vilket jag skrivit tidigare) så känns det som att jag ine alls gör ett lika bra jobb längre, måste kamma till mig!
Märkligt det där hur det går i vågor, men jag är inte alls road av vågor, vill mer att det skall vara som en stark framåtdrivande ström i en flod.. *wroooom*
Well well, det blir väl bättre..hoppas jag.
Skall besöka en massör nu på morgonen, inte för mig personligen utan det är en kund till oss. Jag skulle egentligen behöva en massör-kiropraktor-naprapat-kirurg(?) Haha..sååå slut i min kropp..jösses.. Men jag tror att om jag hade gått till en sån där hade jag nog blivit sjukskriven resten av året (till en början) Hela jag är ju en muskelknuta, lederna är osmorda och ryggen knakar. Hur tusan skall det bli då jag är 50??
Nähäpp, dags att kalla in cats och packa ihop inför dagens arbete.

Tjipp och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar