söndag 17 april 2011

paus i halvlek

Jösses så trött jag är i min kropp nu.. Har rensat bort det värsta av ogräset i mitt lilla trädgårdsland, så nu skall jag bara se till att jag får hit ordentlig jord och gödsel. Rabarber och gräslök trivs redan som det är...mmmm.. så gott det skall bli med rabarberpaj!!


Har precis käkat en macka och druckit en cola. Sitter och slösurfar lite nu och skall strax ta tag i hemmet.. dammsuga, vika tvätt, tvätta golv och baka. Idag skall det bli äppelmuffins, snabbt gott och enkelt!

Mina katter är också rejält däckade just nu.. inte så vana att vara ute och "hjälpa till" i trädgården.. De anser sig nog ha varit behälpliga då de just nu slocknat som om de blivit överkörda av en ångvält. Jobbigt liv det där, att vara katt :)


Frasse är mycket aktiv och behjälplig i trädgården..
Lyssnar ganska frekvent på en musikkanal som heter jango.com. Kanonsite faktiskt, du skriver i vilken artist du vill höra så mixas det ihop en blandning i samma genre som den man fyllde i. Jag fick upp öronen för en grupp som jag aldrig hört talas om; Halos. Fantastiskt bra! Lyssna själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar