söndag 24 april 2011

tonåring i familjen

Dattadaaaaaa


Frasse fyller 13 år idag!!


Och det vet han nog om då han ej kom upp till mig i sängen idag utan valde att hålla sig här nere och väntade på att jag skulle komma och gratta honom. Lilla Gymman var mycket stressad i morse och sprang runt och mjauade i sovrummet, hoppade upp och ner ifrån sängen.. Ytterst angelägen om att vi skulle sjunga för Frasse.

Födelsedagsfrukosten bestod utav rå strömming, sönderklippt i små små bitar. Mumma tycker dem båda. Räkor har varit favorit tidigare, men det verkar som att strömming gått om sista tiden.

Jag är så lycklig för mina katters skull, som ni säkert har förstått om ni följt min blogg.. men att de vid 9 och 13 års ålder får lov att leva som katter!! Bor ju alldeles förträffligt bra för att ha katt.
Satt och tittade på gamla foton igår på bl.a. katterna.. skall försöka scanna in dem och lägga upp här.
Där är framför allt en bild som jag diggar skarpt, när alla tre (ja, jag hade tre fram tills för två månader sedan..) står och äter i sina matskålar..Lilla Gymman är sååååå liten, och de andra rejäla..men de stod precis så som de alltid stod vid matskålarana; Frasse-Lilla Gymman-Tarzan
Och detta var för typ 9 år sedan.. så kom inte och säg att katter inte är några vanedjur :)

Åhh..är så sugen på att skaffa en-två till.. men jag bromsar mig själv hela tiden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar