fredag 2 september 2011

Insomnia

Lägger mig tidigt, för att jag kan och är trött..men vad händer? Jag kan inte somna och det hör inte till vanligheterna. Brukar ju knappt ens hinna tänka kudde innan jag slocknar och det är dags att stiga upp.
Hittar senaste avsnittet av "Sveriges Historia" på TV4 play och får för mig att om jag försöker kolla på det kommer jag till 100% somna.. Oj oj så fel jag hade, det handlade ju om min gamle släkting, Gustav Vasa så det blev ju plötsligt intressant! Så nu är jag piggare än tidigare. Dumt!
Nu börjar jag förstå vart jag fått mitt humör, psykiska störningar och tyranneri ifrån..haha!
Lär Dig mer om Gustav Vasa ---> Wikipedia

Snygga stövlar!
Kom också att tänka på denna gamla dänga, Insomnia med Faithless, kanske inte riktigt en låt att somna till så det borde förklara varför låten har den titel som den har..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar