fredag 5 augusti 2011

Jag höll mitt ord..

Lyckades lösa upp superlimmet jag haft på tummen en tid, och nu står de här, joggingpjucksen!
Hur länge de kommer bo hela, rena och fina förtäller inte historien..men en dag (idag?) skall de snöras på och fläsket få rastas!
Och hade killen på Team Sportia spelat sina kort bättre så hade jag lagt pengarna hos dem. Men tråkigt för dem att de inte utbildar sin personal bättre.. Att en säljare attackerar mig (innan ens hela jag var inne i butiken) med sämsta möjliga säljfrasen; "vill du ha hjälp?" resulterar helt enkelt i att jag blir "bitchkund" och i detta fallet blev svaret "ehm..får jag lov att komma in först?" samtidigt som jag spände mina blå i honom.. Killen tappade det helt, och så såg jag inte mer av honom den korta stund jag spankulerade där inne, vände och vred på varor bara för att liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar