fredag 5 augusti 2011

Snipp snapp snut, så var semestern sluuuut

Ja, det är i och försig 45 minuter kvar, innan det blir vanlig helg. Semestern är över och imorgon börjar starten på att hitta formen.. yeah, right.. som om jag skulle lyckas hitta den, hittar ju inget när jag ska.. undrar hur det skall bli när jag närmar mig 70 år eftersom det redan är totalkaos i huvudet.
Fast, jag är ju inte den som ger upp i första taget, så jag skall nog lyckas! Märkligt att man (jag) väljer att leva så "utanför boxen" när jag är ledig istället för att hålla mig till de riktlinjer jag har annars.
Nu sitter jag här med svullen mage, halsbränna och apdålig kondis. Men å andra sidan så är det ju ganska bra att jag ser ut och känner mig sån för då kommer jag ju märka resultat snabbare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar