fredag 5 augusti 2011

Sista semesterdagen

Idag har det alltså hunnit bli fredag den 6 augusti, min sista semesterdag för helgen räknar jag liksom inte. Och vad skall denna dag bjuda på? Då den började med att Frasse gapade i falsett i mitt öra tiiiidigt, sen bet mig i det tunna skinnet under överarmen. Väl nere i köket fortsatte jag med att sätta foten i en pälsbollkräksklick. Relativt nyskapad dessutom... bläää!! Så där bra att vara ett mosigt blindstyre innan frukost.. Nu kommer dagen bara bli bättre och bättre!
Skall ju som jag skrev igår ta mig till sportaffären och köpa nya skor. Bra joggingväder idag, ja ett bra väder för det flesta aktiviteter idag dvs. mulet! Känns bra.
Blir nog till att rida bägge hästarna idag också i mer än 20 min / häst. Hurraaaa!!
Sommaren (om den är så varm och solig som denna har varit periodvis) är verkligen sämsta tiden på året att ha häst, därför jublar jag idag! :)
Skrattar lite när jag ser att jag rimmar helt ofrivillligt i texten.. bra-ida´-hurraaa

Om det blir regn, så skall jag se till att salta hela gårdsplanen, måste bli av med allt sattyg till ogräs och så bjuder jag ner mamma till att ta bort det när det bränt.. hehe

Nej, dags för morgonkaffet så jag klarnar till i knoppen!

En av favoritmuggarna att dricka morgonkaffe ur, känns som jag får super-mega-powerstyrka också :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar