söndag 7 augusti 2011

lille gullige körven med blåbärsnäsa är hemma igen!!

Jag har varit orolig här sedan jag såg på syrrans FB sida att lille Nitro var dålig, inte kunde gå och är på sjukhus. Nitro är Sarahs ögonsten och jag önskar att jag kunde trolla så han kunde leva förevigt.
Ja, givetvis gäller det ju mina hästar och katter också. Vet inte vad jag skall ta mig till den dagen Frasse eller Kanel måste lämna in..huuuahhh..
Men så ganska nyss fick jag svar från henne att han är hemma. Tydligen så har han fått en inflammation i ryggmärgen vilket resulterar i att han inte kunde gå.. (typ som en hjärnhinneinflammation då centrala nervsystemet blir drabbat) Och enligt veterinären så kommer han bli bra! Håller alla tummar jag har (typ två) att det kommer gå vägen!!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar